Thursday, 9 December 2010

JazZe / 0003

DOWNLOAD


xxx

11 comments:

FLY said...

Oh, mY gOd! Como eu ADORO este SENHOR!

Bird said...

smell of roasted chestnuts.
street light
warm smiles
jazz
thanks*thanks*thanks *

FLY said...

Que quarteto. Brutal! Um dos CDs da minha vida.

augusta said...

relaxante..

White Flower said...

Belo quarteto!
Adoro, adoro o som do saxofone! Tem um som que parece que fala connosco...

Há 2 instrumentos que eu adorava saber tocar: piano e saxofone.

Sofia said...

É pá! Vou-te dizer uma coisa: é a primeira vez que estou a ouvir jazz com atenção. Como disseste para fazez :) Deitada no chão com almofadas e com auscultadores :)
Músicos impressionantes. Estou arrepiada! Adoro a bateria.
Acho que ganhaste a aposta. Gostei muito. Tinha uma ideia diferente do jazz. Obrigado.

Beijo

Blue said...

Precioso, Fly...

tsiwari said...

Excelente, mesmo...


:)

kike said...

dear Fly,

any chance to get this gem on Sheep in Flac? Thanks in advance for any answer and for your time on it.

best regards, Kike.

Fly said...

The blogs of this kind are going through a difficult and too risky. At any time my blog can be eliminated. The CD of Archie Shepp Quartet - True Ballads has had many problems in publication on the net, especially in flac. The mp3 in this blog of this cd has a very good sound. I recently received a notice from blogger for abuse. It doesn't seem a good idea to risk this time... maybe later, after everything is calm. Sorry.

kike said...

Thanks Fly, I can understand the situation. Don't worry, and thank you for your kind answer. My best regards, Kike.